RB Leipzig maliyyə strategiyası: klub borc olmadan necə uğur qazanır

RB Leipzig bütün ehtiyaclarını sahiblərinin çiyninə qoymur ki, bu da onları

RB Leipzig-in strategiyasının əsas xüsusiyyətlərindən biri gənc istedadlarla işləmək lehinə məşhur futbolçuların bahalı alışlarından imtina etməsidir. Klub 2009-cu ildə yaranandan bəri komandanın fəlsəfəsi aşağıdakı prinsip üzərində qurulub: “Aşağı al, inkişaf etdir və qazanc əldə et”. RB Leipzig Avropada ən effektiv kəşfiyyat şəbəkələrindən birinə malikdir. Klub milyon dollarlıq müqavilələr tələb edən ulduzları axtarmır, potensialı olan perspektivli gənc oyunçular axtarır. Əsas diqqət təkcə futbol bacarıqlarına deyil, həm də əqli keyfiyyətlərə yönəlib – oyunçular klubun təbliğ etdiyi yüksək intensiv oyun üslubuna hazır olmalıdırlar. Məsələn, Avstriyanın təvazökar “Red Bull Zalsburq” klubundan 15 milyon avroya alınmış və 60 milyona “Liverpul”a satılan Nabi Keytadır.

Bu yanaşma RB Leipzig-ə nəinki yüksək transfer xərclərindən qaçmağa, həm də təlim keçmiş ulduzları sataraq pul qazanmağa imkan verir. Bundan əlavə, klub riskləri minimuma endirir – gənc oyunçu ümidləri doğrultmasa belə, nadir hallarda ciddi itkilərə səbəb olur. Klubun maliyyə strategiyasının digər mühüm elementi öz gənclər akademiyasına sərmayə qoymaqdır. RB Leipzig fəal şəkildə gənc oyunçuların yetişdirilməsi sistemini inkişaf etdirir. Akademiya hər bir oyunçunun fiziki və taktiki inkişafını izləməyə kömək edən müasir texnologiyalarla təchiz olunub. Bu strategiyanın effektivliyi göz qabağındadır: bir çox akademiya məzunları nəinki əsas komandaya qoşulur, həm də daha zəngin klubların maraq obyektinə çevrilirlər. Məsələn, “RB Leipzig” daha sonra 53 milyon avroya “Çelsi”yə keçən Timo Verner kimi gənc istedadları birləşdirdi.

Əmanət və tərəfdaşlıq: RB Leipzig maliyyəni necə idarə edir

RB Leipzig beynəlxalq və yerli sponsorlarla fəal işləyir

RB Leipzig-in strategiyasının ikinci mühüm elementi əsas diqqət borc yükünün minimuma endirilməsi və tərəfdaşlarla səmərəli əməkdaşlığa yönəldilmiş düzgün maliyyə idarəetməsidir. RB Leipzig, əvvəlcə futbol ənənəçilərinin çoxlu tənqidinə səbəb olan Red Bull-a məxsusdur. Ancaq başa düşmək lazımdır ki, Red Bull bəzi neft klublarının sahibləri kimi ətrafa pul atmır. Korporasiya strateji və maliyyə dəstəyi verir, lakin klub ciddi büdcə məhdudiyyətləri altında yaşamağa məcburdur. Bu, komandaya qərar qəbul edərkən müstəqilliyini qorumağa imkan verir. Red Bull xeyriyyəçidən daha çox uzunmüddətli gəlirlərlə maraqlanan investor kimi davranır. Klubun gəlirlərinin böyük hissəsi transferlər, bilet satışı, televiziya hüquqları və kommersiya sövdələşmələrindən əldə edilir. RB Leipzig bütün ehtiyaclarını sahiblərinin çiyninə qoymur ki, bu da onları kənar maliyyədən asılı olan bir çox klublardan fərqləndirir.

Klubun maliyyə strategiyasının digər mühüm cəhəti maaş fonduna ciddi nəzarətdir. RB Leipzig futbolçulara və məşqçilərə hədsiz yüksək maaş vermir. Klubda maksimum maaşın müəyyən limitlərlə məhdudlaşdırıldığı aydın sistem var. Bu, komandada sağlam ab-hava yaradır, maliyyə ədalətsizliyi üzündən yaranmış nifaqı aradan qaldırır və klubu borcdan qoruyur. Klub öz infrastrukturuna aktiv şəkildə sərmayə qoyur. RB Leipzig stadionu icarəyə götürmək əvəzinə Red Bull Arenanın təkmilləşdirilməsinə sərmayə qoydu. Bu, kluba əməliyyat xərclərini minimuma endirməyə və matçlardan və tədbirlərdən əlavə gəlir əldə etməyə imkan verir. Rəqəmsallaşma da mühüm sahəyə çevrilib. RB Leipzig maliyyə idarəsi, bazar təhlili və azarkeşlərlə işləmək üçün müasir texnologiyadan istifadə edir. Məsələn, klub bilet və malların satışının innovativ üsullarını tətbiq edib ki, bu da gəlirliliyi artırır.

RB Leipzig beynəlxalq və yerli sponsorlarla fəal işləyir. Əsas tərəfdaş, əlbəttə ki, Red Bull olaraq qalır, lakin klub Nike kimi digər böyük brendlərlə də əməkdaşlıq edir. Bu, kluba nəinki stabil maliyyə inyeksiyaları almağa, həm də beynəlxalq arenada imicini gücləndirməyə imkan verir.

RB Leipzig